;
EventDetails

Ishavssvøm 2022

{{'Volunteer event' | translate }}

{{'Loading' | translate }}

{{statusText | translate}}

Nå nærmer det seg stevnehelg i Tromsø. Vi vet enda ikke i hvilket format stevnet kan arrangeres, men vi tar sikte på at vi arrangerer et stevne uansett (også om det blir et stevne kun med medlemmer fra TSK). Arbeidslisten er nå satt opp til å passe foret nasjonalt stevne med ca 200 deltakere - om det pga Korona-restriksjoner blir et mindre stevne vil noen oppgaver bortfalle og da er det mulig at vi fordeler arbeidet over kortere perioder. Det får vi komme tilbake til.

Våre to svømmestevner er de største dugnadene vi har i klubben, og alle vil som vanlig få oppgaver under stevnet

Du kan nå melde fra når det passer best for deg å delta på dugnaden. De fleste oppgavene er delt opp i dagsøkter, men bli gjerne med hele helgen om det passer. Akkurat på nåværende tidspunkt vet vi ikke om vi får lov å ha med publikum i svømmehallen, men alle som bidrar som arrangør vil få tilgang til hallen. 

Meld deg på innen onsdag 2. februar kl 19, etter dette tidspunkt vil de som ikke har meldt seg bli plassert der det er ledig plass. 

De som allerede har fått oppgaver trenger ikke å melde seg på dugnad i Rubic. 

Dommerpåmelding: https://app.rubic.no/Public/Projects/710 


Invitasjonen til stevnet

Beskrivelse av dugnadsoppgaver

Alle vil få opplæring i forbindelse med dugnaden. Her kommer en kort beskrivelse av oppgavene. :)

Rigging 

I forbindelse med stevnet må vi montere opp og ta ned igjen tribunene. Dette er en gratis treningsøkt og det anbefales lette klær og arbeidshansker. Fredags kveld skal bassenget klargjøres før stevnet. En del utstyr må hentes fra kjelleren og sperrebånd, stoler, vendeplater mm. må settes på plass. 

Søndags ettermiddag ønsker vi at alle som er i hallen bidrar til å rydde bassengområdet, tribunen og stevnekontor ved stevneslutt. 

Stevnekontor

Stevnekontoret har mange oppgaver og vi ønsker derfor en større gjeng som har ansvaret sammen. Stevnekontoret sørger for registrering av utøvere, utdeling av nøkkelbånd, utdeling av premier, salg av TSK-badehetter og t-skjorter, har vakt i kjelleren og trappeoppgang, servere drikke til dommere, kaffe til dommer- og lagledermøte mm. 

Hjelpere for TSK-svømmerne

For å gi våre svømmere en god opplevelse trenger vi foreldre som hjelper dem på tribuneområdet. Foreldrene skaffer seg oversikt over hvilke svømmere som er kommet og hvilke som ikke er tilstede og rapporterer til trenerne. De ser til at svømmere stiller til start/innmars og er ellers tilgjengelig for svømmerne og hjelper svømmerne fra Tromsø svømmeklubb. Vi oppfordrer særlig foreldre til de yngste svømmerne til å melde seg på denne oppgaven. Lørdag morgen må en av foreldrene være med på lagledermøtet. 

Basseng- og garderobevakt

For å sikre en god flyt i stevnet vil bassengvakter dele på å ta imot svømmerne når de kommer ned fra tribunen og hjelpe dem å gå til start på riktig tid og i riktig bane. 

Garderobevaktene må jevnlig vaske over garderober, vaske kontaktpunkter i svømmehallen og tømme søppelbokser. 

Overnatting

Vi tilbyr overnatting på to skoler, Mortensnes skole og Breivang videregående. På skolene vil oppgaver være å ta i mot svømmeklubber, romfordeling, nattevakter og at vi har kontaktperson på dagtid som kan låse opp skolene ved behov.

Har du spørsmål om dugnad?

Ta kontakt med arbeidsleder Karin Eilertsen på telefon 90549546 eller per mail stevne@tsksvomming.no 

{{rule.reward}} {{'after' | translate}} {{rule.threshold}} {{rule.unit}} | {{'max.' | translate }} {{rule.max}} {{'pcs' | translate }} | {{'withdrawals on this reward exclude other rewards' | translate }}
{{rule.numberOfUnit}}/{{rule.threshold}}
.

{{'Shifts' | translate}}

{{'Accommodation:' | translate }} {{projectPerson.projectApplication.accommodationSite}} {{'Not assigned' | translate}}

{{day.projectDay.name}} {{day.projectDay.dayDate | date: 'dd.MM.yyyy'}}

{{day.projectDay.description}}

{{pos.projectPosition.name}}
{{pos.person.firstName}} {{pos.person.lastName}}
{{pos.startDate | date: 'HH:mm'}} til {{pos.endDate | date: 'HH:mm'}} {{'Full day' | translate}}
{{pos.projectPosition.location}}{{'No place of attendance' | translate }}
{{'No description' | translate }}
{{'Unconfirmed shift' | translate}}
{{'Confirmed' | translate }}

{{'Unassigned shift' | translate}}
{{day.projectFunctionCategory.categoryName}}

{{'Details' | translate}}

{{'Organizer:' | translate}} Tromsø Svømmeklubb
{{'Start date:' | translate}} 10.02.2022
{{'End date:' | translate}} 13.02.2022

{{'Enrolled' | translate}}

{{projPerson.person.firstName}} {{projPerson.person.lastName}} {{projPerson.statusText | translate}}

{{'Accreditation' | translate}}

{{'Zones' | translate}}: {{'No zones assigned' | translate}} {{zone.code}} - {{zone.name}},
{{'Days' | translate}}: {{'No days assigned' | translate}} {{day.date | date: 'dd.MM.yyyy'}},

{{'Documents' | translate}}

{{file.project.name}} {{file.projectCategoryName}} {{file.projectFunctionName}}
{{file.fileName}} {{'Download' | translate}}
{{'No documents provided' | translate}}

{{'Contacts' | translate}}

{{access.person.firstName}} {{access.person.lastName}}
{{'Role' | translate}}: {{'Rewards manager' | translate}} {{'Volunteer manager' | translate}} {{'Group-leader' | translate}} {{access.desc | translate}}
{{'Phone'| translate }}: {{access.person.contact.contactPhoneMobile}}
{{'Email' | translate}}: {{access.person.contact.contactEmail}}
{{'No contacts provided' | translate}}